Lež, manipulace a marketing

Anotace kurzu

S rozvojem psychologie, neurověd a tzv. kognitivních věd se rozšiřují též možnosti jejich morálně sporného uplatnění v marketingové komunikaci. Kurz „Lež, manipulace a marketing“ je zaměřený na představení vybraných manipulačních praktik, oblíbených zejména u prodejců a marketérů, jejich psychologické vysvětlení a navržení možných prostředků, jak těmto formám manipulace odolávat.

 

Průběh

Na vybraných příkladech si představíme nejčastější a nejzákeřnější manipulační praktiky, vysvětlíme si, v čem spočívá jejich účinnost, a povíme si, jakým způsobem jim odolávat. Uděláme si krátkou exkurzi do psychologie a neurovědy manipulace a neopomeneme též morální rozměr. Kurz je vedený formou diskuze a porovnávání si vlastních intuicí a zkušeností.

 

Délka: 45 minut

 

Mgr. Michal Stránský, Ph.D.

Michal Stránský, absolvent oboru filosofie na Masarykově univerzitě, se profesně věnuje otázkám etiky a argumentace, se speciálním zaměřením na témata lhaní a manipulace. Působí na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, kde pracuje jako odborný asistent na Ústavu marketingové komunikace a v současné době též jako proděkan pro pedagogickou činnost.

Máte vybráno? Rezervujte si termín.

 

Vzhledem k pracovním povinnostem na univerzitě a změnám ve výuce se může stát, že ve vámi preferovaném termínu nebude mít lektor čas.
Určitě se ale s vámi pokusí najít tu nejvhodnější variantu. 

  • Zvolte datum a čas
  • Zadejte vaše informace
  • Verify Order Details
  • Potvrzení

Zvolte datum a čas

V tomto kroku prosím vyberte preferovaný termín, s lektorem si jej následně upřesníte.

Zvolte datum a čas

V tomto kroku prosím vyberte preferovaný termín, s lektorem si jej následně upřesníte.

Zadejte vaše informace

Prosím, vyplňte Vaše kontaktní údaje a nezapomeňte v poznámce uvést celkový počet osob, která se zúčastní.

Verify Order Details

Double check your reservation details and click submit button if everything is correct

Potvrzení

Handles different career a accordingly, after a of the for found customary feedback by happiness
Máte dotaz?
Pište na e-mail: skoly@utb.cz

Zvolte datum a čas

Zvolte datum a čas
Zadejte informace
Verify Booking Details
Potvrzení
Červenec
2024
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
34 dostupné
22
34 dostupné
23
34 dostupné
24
34 dostupné
25
34 dostupné
26
27
28
34 dostupné
29
34 dostupné
30
34 dostupné
31
34 dostupné
1
34 dostupné
2
3
4
34 dostupné
29
34 dostupné
30
34 dostupné
31
34 dostupné
1
34 dostupné
2
3
4
34 dostupné
5
34 dostupné
6
34 dostupné
7
34 dostupné
8
34 dostupné
9
10
11
34 dostupné
12
34 dostupné
13
34 dostupné
14
34 dostupné
15
34 dostupné
16
17
18
34 dostupné
19
34 dostupné
20
34 dostupné
21
34 dostupné
22
34 dostupné
23
24
25
34 dostupné
26
34 dostupné
27
34 dostupné
28
34 dostupné
29
34 dostupné
30
31
1
Pick a slot for
Summary
45 Minutes
Lež, manipulace a marketing
Zaměstnanec
Mgr. Michal Stránský, Ph.D.